lauantai 28. toukokuuta 2016

Kahden viikon kesäloma alkaa nyt!




Mä kirjoitin yhden älyttömän pitkän postauksen tästä keväästä, mutta tajusin että sitä ei jaksaisi kukaa ikinä lukea loppuun asti. Niinpä siitä muodostui kaksi postausta ja tässäpä niistä ensimmäinen. Tämä on vähän tällainen kevyempi ja seuraava postaus menee kyllä syvälle ihan sinne juuriin asti siitä, että mitä kaikkea mun päässä on tapahtunut tämän kevään aikana. Melkoinen syväluotaus.

Tanssittiin eilen meidän koulun valmistujaisissa kaksi eri koreografiaa ja oli tosi kivaa. Kaikki kakkosluokkalaiset valmistuivat ja se oli tosi haikeaa. Valmistujaisten jälkeen syötiin kakkua ja vetisteltiin. Ensi syksynä tulevat uudet ykköset ja meistä tulee kakkosia. Eilisen jälkeen oli kieltämättä hetken vähän tyhjä olo, kun ilmassa oli niin paljon lähdön tuntua. Tiedättekö sen haikea hetken, kun tietää että jokin asia tulee muuttumaan? Koulun jälkeen mulla oli ihan liikaa energiaa, adrenaliinia ja levottomuutta kropassa, joten lähdin kaupungille sitä purkamaan. Eksyin kiertemään kirppareille ja löysin yhden ihanan neuleen ja trikoot treeneihin (yht. 6e!). Kävin myös Punnitse&Säästä:ssä kierroksella. Löysin terveellistä "karkkia" heh. Oli pakko maistaa ja no, olihan se hyvää ja terveellistä, mutta ei karkkia. Sanoisin, että karkit karkkina tulevaisuudessakin ;).




Mä tuosta paketista jotenkin kuvittelin, että se karkki olis ton karhun muotoinen, mutta ei ihan ;'D

Tänään vedettiin yhdessä katukulttuuritapahtumassa meidän house biisi. Treenattiin sitä koulun aikana, mutta se oli lähinnä sellainen, että halukkaat sai lähteä mukaan. Mähän lähdin, kun ovat niin nuo katulajit olleet aina lähellä sydäntä (yeah right) ;'D. Mutta se tapahtuma oli tosi rento ja meidän showcase meni tosi hyvin. Pikkumokailuja tapahtui mulla siellä täällä, mutta ne vaan nostatti tunnelmaa. Näin esitysvideon ja eniten harmitti sellaiset sekunnin sadasosan epävarmat tauot tanssin seassa, jotka vähän jäykisti menoa. Olisi pitänyt antaa mennä vaan ilman, että olisin miettinyt mitä seuraavaksi tapahtuu, niin koko epävarmuutta ei olisi näkynyt yhtään! Onneksi musiikki oli niin letkeä, että ei voinut kun hymyillä koko ajan. Mokaillessa se hymy tietty vaan leveni ja leveni... Tosi koukuttava tuo katutanssin maailma. Siellä ollaan niin hyvällä fiiliksellä liikenteessä ja luulen, että siihen voisi jäädä aika nopeasti koukkuun.

Mulla oli muuten tosi voittajafiilis sen tanssin jälkeen. Just tän koreon tekeminen kiteytti mulle tanssijuuden ytimen  mun ei tarvitse osata kaikkea, mutta mulla on hyvät valmiudet oppia uutta nopeasti. Oli liikemateriaali sitten uutta tai tuttua, mä harjoittelen niin kauan että mä hallitsen sitä eikä se mua. 




Kerään vielä tähän vähän ajatuksia ensi kesästä ja muutamista tavoitteista ensi syksylle (niin ne eivät vahingossakaan unohdu!!). Kesän aikana aion vain siis treenata tanssia silloin kun se on mahdollista, mutta ilman paineita. Fyysisestä kunnosta on kyllä pakko pitää huolta eli lenkkeilyä, venyttelyä ja lihaskuntoa on tiedossa. Tavoitteita ensi syksylle olen kuitenkin jo pohtinut ja ne olisivat tässä:

- Lisää voimaa. Kuntosalitreeni!! Tässä kohtaa kaikki varmaan nyökyttelevät myötätuntoisina, jos satuit katsomaan ensimmäisessä kuvassa näkyvää "habaa".
- Lisää kehonhuoltoa ja venyttelyä
- Enemmän itsenäistä harjoittelua ennen esiintymisiä
- Aktiivisempaa toimintaa tanssin parissa myös vapaa-ajalla (koulun ulkopuoliset prokkikset)
- Työharjoittelu?

Nyt haastan teitä pohtimaan, että mitä tavoitteita sulla on kesälle tai jo ensi syksylle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti