maanantai 18. tammikuuta 2016

Jotain uutta (iik!)



Arvatkaapa mitä? Rummun pärinää ja jännitystä... Nyt puhaltaa uudet blogituulet nimittäin tässä linkki uuteen blogiini:


Aika jännää, sillä nyt tämäkin blogi saa kasvot ja vähän henkilökohtaisemman otteen. Pitkään ja hartaasti pohdin, linkitänkö uutta blogiani tänne vai pidänkö nämä kaksi tekelettä täysin erillään. Jotenkin sitten tuumin, että osat teistä ovat lukeneet tätä blogia jo monen monta vuotta. Ajattelin sen olevan vähintäänkin reilua, että pääsette heti alusta asti mukaan seuraamaan uuttakin blogia. Eli tervetuloa lukemaan Chance to dance -blogia. Mun matkaani tanssijaksi!

P.s. Mulla on vielä hieman mietinnässä jatkanko tämänkin blogin kirjoittamista vai siirrynkö kokonaan uuteen blogiin. Pysykää aluksi vaikka kuulolla näin molemmissa kanavissa..

2 kommenttia:

  1. Jee luen innolla sun uutta blogia! Tosta sun viime postauksesta mulle tuli ihan järjetön "yyyh oon tehnyt ihan väärän uravalinnan ja elänyt elämäni muutenkin ihan väärin" -fiilis, kun toi sun koulu kuulostaa niin mahtavalta! Toki on varmaan rankkaa, mutta noi päivät kuulostaa niin mielenkiintoisilta ja kivoilta. Etenkin, kun oltiin viime lauantaina oopperalla tutustumassa ja katsomassa Bajadeeria, mulle tuli oikeen korostuneesti sellanen fiilis että MIKSI mä en voi päästä tänne töihin :'D Edes oopperalle tekemään jotain! Harmi (tai onneksi) ettei ooppera tuskin tarvitse psykologia palkoilliseksi :DD

    VastaaPoista
  2. Jee kivaa, että luet uutta blogia :) ! Haha voi ei... Mutta hei mikään ei oo mahdotonta. Sun pitää vaan keksiä joku rako, missä suo Oopperalla tarvitaan eiksje. Kerron myös heti jos jotain tulee mieleen ;D. Kyllä me sut vielä Oopperan palkkalistoille saadaan haha!

    VastaaPoista