lauantai 17. toukokuuta 2014

Aurinko paistaa ja mä vaan tanssin!

Kuva täältä
Ihana sää! Kysynpähän vaan, että miksi ihmeessä istuskelen sisällä tietokoneen äärellä kun aurinko paistaa noin ihanasti.. Mutta kesää kohti ollaan menossa ja näitä ihania päiviä tulee vielä moniamonia lisää (jeejeejee!). Voisko olla ihanampaa? Kesä kyllä tietää tanssituntien loppumista. Tänä vuonna aion tanssi läpi kesän ainakin kerran viikossa. Tai sellaiset suunnitelmat tällä hetkellä on, mutta katsotaan nyt vielä miten käy. Kevätnäytös on ihan juuri ja paljon sitä varten ollaan treenattukin. Mä loppujen lopuksi en tehnyt päättötyötä vielä. Tuli sellainen olo, että en oo yhtään valmis siihen vielä. Tein kuitenkin elämäni ensimmäisen kokonaisen kolme minuuttia kestävän koreon ja se esitetään nyt kevätjuhlassa. Itsekin siinä tanssin siis tanssijana mukana. Rakastan meidän tanssikoulua, kun siellä on niin paljon mahdollisuuksia! Kaikkeen luovaan ja uuteen kannustetaan. Ja ehkä mikä hienointa, niin opet oikeasti arvostaa oppilaitten tekemisiä.
Kuva täältä
Saatiin ensi vuoden lukkarit ja en olisi voinut toivoa parempaa. Pääsin juuri niihin ryhmiin, mihin toivoinkin pääseväni. Vaikka alkukevät alkoi ikävästä opeongelmien takia, niin nyt tuntuu että hyvin menee. Konsastakin on tullut jo melkein toinen koti lähes päivittäisten koreotreenien takia. On ollut kivaa tutustua uusiin opettajiin ja muukin henkilökunta on alkanut tulla tutuksi. Nyt tietää kenelle soittaa, kun tarvii lainata tutua johonkin esitykseen tai kuka vastaa musiikista esityksissä.

Jotenkin tuntuu, että olen saanut tasapainoon myös omat tanssiin kohdistuvat tavoitteeni ja vaatimukseni. Ja toisaalta osaan suhteuttaa niitä paremmin myös opettajien asettamiin vaatimuksiin. Näitä juttujahan mä tässä koko vuoden olen kriiseillyt, jos joku sen on osannut rivien välistä lukea. Mä tanssin niin hyvin kun osaan ja treenaan niin paljon kuin jaksan. Mä nautin tanssista ja kaikista mahdollisuuksista, mitä sen kautta aukeaa. En tiedä oonko tarpeeks hyvä, treenaanko tarpeeksi tai täytänkö ballerinan mittoja mutta mä olen kuitenkin tanssija - edes jonkunlainen! Mä tanssin, koska rakastan sitä ja se saa mut onnellikseksi. Tämä tanssikevät on ollut hyvä ja kaikki hauskat muistot ja tapahtumat saavat hymyn huulille. Hyvä mieli lähteä kesälomalle :). Ja ihanaa, jos tanssi jatkuu vielä kesänkin ajan.


                                          
Kuva täältä
Näihin puheisiin on hyvä jättää tämä postaus ja lähteä, minnekäs muuallekaan, kuin konservatoriolle! Kerron sitten, miten esitykset menivät. Esityksiä onkin kuusi ja vaatteiden vaihdot ovat todella pikaisia, joten jännitettävää ja kuhinaa pukuhuoneessa riittää ihan varmasti.

Ihanaa kevätpäivää tyypit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti