maanantai 23. heinäkuuta 2012

Versatile Blogger Award

                     
Tässä blogissa en aiemmin olekaan julkaissut mitään blogihaasteita. Kun Eevi minulle sitten blogihaasteen antoi, niin päätin vastata siihen. Eli kiitos siis sinulle Eevi! :)

1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeissaan
3. kerro 7 faktaa itsestäsi
4. kiitä bloggaajaa/bloggaajia jotka nimesivät sinut
5. Lisää the versatile blogger award -kuva postaukseesi

Faktat:
  1. Olen todella hajamielinen ja mun elämä on lähinnä valtavaa sekamelskaa. Käytännössä se näkyy siinä, että olen aina joka paikasta myöhässä, mun tavarat on aina hukassa ja unohtelen asioita, vaikka kuinka yritän olla asialla. Saan balettiopetkin pyörittelemään päätään, kun tossut ja muut tarvikkeet jäävät aina vahingossa kotiin..
  2. Tykkään perheestäni ja ystävistäni ihan valtavasti!
  3. Oon enemmän kesäihminen, mutta sen jälkeen kun muutin maalta kaupunkiin myös syksystä on tullut jotenkin viehättävämpi vuodenaika.
  4. Arvostan koulutusta, mutta vihaan opiskelua.
  5. Mun lempivärejä ovat valkoinen ja ruskea.
  6. Rakastan matkustelua ja tähän mennessä olen päässyt käymään 10:ssä eri maassa ja viikon päästä matkustan (ensimmäistä kertaa Euroopan ulkopuolelle) Afrikkaan.
  7. Joskus teen koulujuttuja kärkitossut jalassa ihan vaan huvikseen. Siitä tulee jotenkin kiva fiilis!

    Ja sitten laitan haasteen eteenpäin seuraaville tyypeille: Anniina, Janita, Niniane, iepukka, Chandra,  Amanda. Siinä ei nyt ihan viittätoista tyyppiä ole, mutta melkein puolet ainakin. Eiköhän se riitä! :)

2 kommenttia: