lauantai 3. maaliskuuta 2012

My dance school as pictures

Mulla oli vähän tylsää, kun odottelin seuraavan tuntini alkamista ja ajattelin ottaa hieman kuvia tanssisalista (sen enempää sommitelmia tai muitakaan hienouksia ajattelematta) ja vähän muustakin. Nyt tekin pääsette hieman näkemään, miltä uusi tanssikouluni täällä oikein näyttää..

Tänään oli muuten jo toinen tunti, kun uusi openi Chee päästi minut maksamatta tunnillensa. Kysyin häneltä tunnin hintaa ja mietin, onkohan minulla neljänteen tuntiin viikossa enää varaa (tai ei siinä paljon miettimistä ole, sillä minulla EI tosiaankaan ole siihen enää varaa). Hän vain heilautti kättään ja sanoi, että tänään tunti on ilmainen, eikä ottanut minulta tunnista mitään maksua! Kun sanoin, että viime viikonkin tunti taisi olla ilmainen, hän vain nauroi. Ja tämä Cheen (ilmainen;) jatkotason tunti on itse asiassa paras balettitunti, jolla täällä käyn. So how cool is that?!

Pukuhuone. Tai no oikeastaan varasto, jota käytetään pukuhuoneena. Mutta toimii silti!
Eväät! Vettä, hedelmäsosetta ja myslipatukka.
Näkymä koulun ikkunasta

Itse tanssisali

Peili ja tanko
Maalauksia seinillä


Tämä salin seinällä oleva teksti on mielenkiintoinen. "There are many people who have given their lives to dancing. But there are not too many who can truthfully say that dancing saved their lives" - Helen Lewis. Itse asiassa koko tanssisali on nimetty Helen Lewisin mukaan. Onkohan minulla tanssisivistyksessäni kovin suuri aukko, kun en tiedä kuka hän on..?

Ja vielä minun balettijalkani, hih. Mun oikea jalka on jotenkin vähän hassusti vinksallaan. Mulle nimittäin aukikierron ja valokuvauksen yhdistäminen tuntui olevan jotenkin hankala yhdistelmä. Ja hei, huomatkaa vaaleanpunaiset trikoot valkoisten sijaan. Maassa maan tavalla! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti