sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Treenieväitä

Kuva täältä

Kuva täältä

Kuva täältä

Kuva täältä

Kuva täältä

Jos treenipäivät venyy pitkiksi, niin hyvät treenieväät ovat ihan pakolliset! Yllä olevat jutut olen itse kokenut parhaimmiksi ja helpoimmiksi mukaan otettaviksi eväiksi. Todella hedelmäpainotteista näyttää olevan. Erityisesti tuosta Nestlen smoothiesta (ensimmäinen kuva), olen tykännyt todella paljon. Jos et aiemmin kyseisiin tuotteeseen ole törmännyt, niin se saattaa johtua siitä, että sitä löytää vain vauvanruokahyllyltä. Kyseinen smoothie on nimittäin tarkoitettu pienille lapsille. Hyvin on ajanut asiansa myös treenieväänä ;).

Mitä sinä tykkäät ottaa evääksi treeneihin?

4 kommenttia:

  1. Hedelmät, välipalakeksit, piltit... Riippuu jaksanko käydä ennen treenejä kaupassa vai otanko kotoa vain mitä löytyy :)

    VastaaPoista
  2. Söin jonkun kolmisen viikkoa kuivaa ruisleipää ennen treenejä, mutta nyt tykkään todella paljon nuista eloveena välipalakekseistä, juotavista jugurteista ja hedelmistä. Suklaat ja muut herkut ei tule kuulonkaan ennen treenejä :D

    VastaaPoista
  3. Suunnilleen samoilla linjoilla siis mennään treenieväissä Anniina ja Janita. :)

    Janita, en kyllä ymmärrä, miten jotkut pystyvät syömään suklaata yms. ennen treenejä. Ihmettelen aina, miten heille ei tule huono olo sitten tanssiessa. No kaikki ottakoon eväiksi, mitä parhaaksi kokee;).

    VastaaPoista
  4. SYÖN VAIN KEBAPPIA

    VastaaPoista