torstai 25. elokuuta 2011

Feet exercises!


Nilkkapostaus on viipunyt tässä jo pitemmän aikaa, mutta nyt ajattelin viimeinkin saada jotakin kasaan. Kirjoitin vaikka kuinka pitkän (ja epäselvän!) tekstin aiheesta ja kun aloin selailemaan youtubea löytääkseni sieltä jonkin havainnollistavan videon aiheeseen liittyen tajusin, että yhdessä videossa näytettiin oikeastaan kaikki samat harjoitukset, mitä olin itse yrittänyt selittää. Selvyyden vuoksi päätin siis vain lätkäistä tämän videon tänne, koska luultavasti tällä pääsette paljon tehokkaampaan tulokseen kuin minun selityksilläni. Joten tässä siis havainnollistava paketti siitä, miten nilkkoja voi vahvistaa ja venytellä. Kiitokset videon tekijälle, kuka hän lieneekään :).


3 kommenttia:

  1. Olen huomannut tekeväni samanlaista nilkkojen vahvistamista ihan huomaamattani :D

    VastaaPoista
  2. Toi alotuskuva on aivan hirvee mun mielestä! :D Kenen normaalin ihmisen jalat oikeesti menee tollaseen solmuun?

    VastaaPoista
  3. Anniina pisteet sulle! Sulla on sitten nilkkatreeni ihan tosi kunnossa. Jes! :)

    Ja Johanna olen täysin samaa mieltä tuosta kuvasta. Se ei kyllä yhtään edusta millään tavalla :D Tosin monilla balettia tanssivilla jalat taipuvat vielä pahemman näköisesti, huh..

    VastaaPoista